bara

Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

Το Ανέκδοτο της Ημέρας

Δύο Αφγανοί , που είχαν χαθεί για πολύ καιρό μετά το "πέρασμά" τους από τον Έβρο, συναντιούνται τυχαία σε κεντρικό δρόμο της Αθήνας.
Ο πρώτος ντυμένος σαν πρίγκιπας, κατεβαίνει από μια μερσεντάρα τελευταίο μοντέλο.
Ο δεύτερος, κακομοίρης, κρατώντας στα χέρια ένα πακέτο κάλτσες που προσπαθούσε να πουλήσει, λέει στον φίλο του:
- Βλέπω καλοπερνάς! Τι δουλειά κάνεις και τα κονομάς;
- Ζητιανεύω στο μετρό.- Μη μου πεις. Και βγάζεις τόσα πολλά;
- Σίγουρα. Δοκίμασέ το και συ! Κάθισε κοντά στα εκδοτήρια εισιτηρίων με μια πινακίδα , και θα δεις!
Μετά από καναδυό μέρες ο ταλαίπωρος, ξαναβλέπει τον πλούσιο φίλο του.
- Έι, Άχμεντ, με δούλεψες, του λέει. Σε δύο μέρες όλα κι όλα μάζεψα 1 ευρώ. Αν και στην πινακίδα είχα γράψει:
«Είμαι χωρίς δουλειά, η γυναίκα μου είναι άρρωστη και τα τρία παιδιά μου πεινάνε». Δεν αξίζει να ζητιανεύω στο μετρό.
- Μη λες βλακείες, του απαντά ο Άχμεντ, κοίταξε τι μάζεψα εγώ σε δύο ημέρες, και του ανοίγει μια μεγάλη τσάντα γεμάτη με δεκάευρα...
- Δεν είναι δυνατόν, λέει ο άλλος απορημένος, τι έγγραφες στην πινακίδα;
- Έγραφα:
"Μου λείπουν μόνο 10 ευρώ για το εισιτήριο, για να γυρίσω στο Αφγανιστάν"!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου