bara

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Οι "παρέες" γράφουν...Ιστορία

Ωρα 13.00.Χτύπησε το κινητό μου.Ο φίλος μου ο Βαγγέλης απ'την άλλη άκρη με προσκαλεί-αν και δεν τον άκουγα και πολύ καλά, λόγω απροσδιόριστης "φασαρίας" που ακουγόταν μαζί με την φωνή του,΄κάτι σαν ήχος κλαρίνου δηλαδή- να πάω να τους βρώ στο στέκι(καφενείο που συχνάζουμε).
"-Έλα έχουμε καλή παρέα" μου λέει και επειδή έχω εμπιστοσύνη στην κρίση του, δεν έχασα καιρό!

Παίρνω και τον φίλο μου Νίκο και πήγαμε.
Ο Μπάρμπα Νίκος (81 χρονών σήμερα και ο Θεός να τον έχει καλά και να ζήσει άλλα τόσα!!!Άλλωστε στο σόι τους έχουν παράδοση και άρα το"δικαιούται") με την παρέα του,άλλοι δύο με το όνομα Νίκος(γιορτάζουν αύριο) αποφάσισαν να ξεκινήσουν τα προεόρτια.


Ήταν ΟΛΟΙ ευτυχισμένοι!!!Φαίνεται από τις φωτογραφίες άλλωστε.Το γλέντι που κράτησε ώρες ήταν "φοβερό" χάρις στη συμμετοχή των δύο καλλιτεχνών!!!.
Του Νίκου(Χρόνια Πολλά για τη γιορτή σου αύριο) Αλβανόπουλου με το κλαρίνο του και του Γιώργου Γιαρένη με το ούτι και το τραγούδι....
ΘΑΥΜΑΣΙΑ!!! Δεν έχω άλλα λόγια για να το περιγράψω.Κέφι,τραγούδι,χορός και διάθεση....
Η Ευρώπη και η ΜΕΡΚΕΛ ΔΕΝ μπορούν να τα κάνουν αυτά και γι αυτό μας ζηλεύουν και θέλουν να μας τα κόψουν!!!
ΠΟΤΕ!!!
Οι φωτογραφίες ε'ίναι αδιάψευστοι μέρτυρες του κεφιού και τελικά από το τίποτε έγινε "γλέντι"
Οι Παρέες γράφουν Ιστορία τελικά!!!
Γιάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου